مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-06اقتصادي

مزایده تعیین تکلیف اموال تملیکی هرمزگان آغاز شد


رییس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده 265 میلیارد تومانی اموال تملیکی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان صبح امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت مستمر و ساماندهی انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری شماره 258 استان هرمزگان با ارزش پایه 265 میلیارد تومان به مدت یک هفته تا تاریخ چهارشنبه 22 تیرماه 1401 برگزار می شود.

  وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مزایده می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به رویت لیست کالاها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه های اینترنتی به آدرس های: www.

tamliki.

ir و www.

setadiran.

ir اقدام کنند.

  رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه دریافت جزییات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: عموم مردم می توانند با مراجعه به اداره کل اموال تملیکی هرمزگان از تمامی کالاهای موضوع این مزایده بازدید نمایند.

  قهرمانی تاکید کرد: در حوزه سازمان اموال تملیکی پس از سفر ریاست قوه قضاییه به استان هرمزگان، 33 مکاتبه و 16 بازدید با موضوع تعیین تکلیف کالاهای متروکه انجام شده که در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده تعیین تکلیف اموال تملیکی هرمزگان آغاز شد

مزایده تعیین تکلیف اموال تملیکی هرمزگان آغاز شد