مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:372022-07-06سياسي

مخابره پیام عاشورا با بهره گیری از مظلومیت طفل شیر خوار در مجمع جهانی علی اصغر


نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر ع در کهگیلویه وبویراحمد گفت: هدف این مجمع مخابره پیام عاشورا با بهره گیری از مظلومیت طفل شیرخوار حسین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس یک جوان گچسارانی نماینده مجمع مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در کهگیلویه و بویراحمد شد.

مسلم بهرامی نژاد نماینده مجمع مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مجمع جهانی حضرت علی اصغر ع یک سازمان مردم نهاد و یک هیئت بین المللی شیعی (و به گفته دبیر آن) سیاسی است که مراسم شیرخوارگان حسینی را برگزار می کند.

وی بیان کرد: با گسترش این مراسم در چند هزار شهر و روستای ایران و برخی کشورهای اسلامی و افزایش تعداد شرکت کنندگان به میلیون ها نفر، دفاتر این نهاد مردمی نیز در نقاط مختلف کشور گسترش یافته است.

نماینده مجمع مجمع جهانی علی اصغر ع در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این مجمع مخابره پیام عاشورا با بهره گیری از مظلومیت طفل شیرخوار حسین است، تصریح کرد:ما به هر میزان که بتوانیم پیام عاشورا را به دنیا منتقل کنیم، زمینه سازی ظهور را فراهم آورده ایم.

بهرامی نژاد عنوان کرد: تمدن مترقی مهدوی بر مبنای حماسه کربلا بنا می شود، طبق روایات امام زمان عج در هنگامه ظهور در کنار کعبه فریاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخابره پیام عاشورا با بهره گیری از مظلومیت طفل شیر خوار در مجمع جهانی علی اصغر

مخابره پیام عاشورا با بهره گیری از مظلومیت طفل شیر خوار در مجمع جهانی علی اصغر