مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 20:272022-07-05اقتصادي

سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری در صنعت نفت/وضعیت پروژه های عمرانی رونق می گیرد


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه امروز فعالیت عمرانی در کشور رونق گرفته است، گفت: در همین روزها در نفت هفت میلیارد دلار سرمایه گذاری می شود یعنی برای اینکه بتوانیم تولید بیشتر و فروش بیشتری داشته باشیم تا شرایط بهتری در کشور حاکم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید محمد حسینی، معاون رییس جمهور در امور مجلس، شامگاه سه شنبه در همایش بزرگ وارثان قلم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با بیان اینکه دشمنان به دنبال انزوای ایران اسلامی هستند، گفت: امروز کشور در مسیر توسعه قرار گرفته و کارهای بزرگی را اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد ناامیدی و یاس را در ایران برقرار کنند، یادآور شد: کنتر از یک سال از عمر دولت می گذرد و با اقدامات کاربردی و مثبتی همراه بوده ایم.

این مقام مسؤول اظهار کرد: سیاست همسایگی که دولت در پیش گرفته با تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، قطر، عمان و کشورهای مختلف دیگر از جمله پاکستان، ترکیه و عراق که این کشورها تعاملات بهتری را با ایران اسلامی در پیش گرفته اند از جمله این اقدامات موثر به شمار می رود.

حسینی با اشاره به اینکه با کشورهای همسایه روابط دوجانبه داریم و عضو سازمان شانگ های هستیم، ادامه داد: در مجامع دیگر جهانی که قدرتمند هستند و قدرت های اقتصادی از تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری در صنعت نفت/وضعیت پروژه های عمرانی رونق می گیرد

سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری در صنعت نفت/وضعیت پروژه های عمرانی رونق می گیرد