مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-05اقتصادي

افزایش دایره ارتباطات برون سازمانی در نمایشگاه تهران 1401


همزمان با برگزاری نمایشگاه تهران 1401 ،شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران دستاوردها و چشم انداز اداره کل سلامت شهرداری تهران ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: با هدف توسعه ارتباط با شهروندان و آگاهی بخشی و تقویت مشارکت آنها،  نمایشگاه تهران 1401 ، شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران   در بوستان گفتگو  برگزار می شود.

صاحب با اشاره به برگزاری نمایشگاه تهران 1401، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه یکی از ابزارهای مهم در حوزه روابط عمومی است که از تاثیرگذارترین سطح ارتباطات شهری و بین المللی برخوردار است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران ادامه داد: معرفی و ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی های اداره کل سلامت، ارائه رویکردها در دوره مدیریت جدید، ارائه گزارش عملکرد ، ارتقای سطح علمی شرکت کنندگان از طریق برگزاری کارگاه ها و پنل های تخصصی سلامت محور،ارتقای سطح تعامل و همکاری با شهروندان برای تبادل تجربیات و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان از خدمات و توانمندی های این اداره کل، افزایش دامنه ارتباط و همکاری با مدیران شهرداری ها، موسسات و نهادهای مرتبط حوزه سلامت شهرهای خواهرخوانده در خصوص فعالیت های سلامت محور از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دایره ارتباطات برون سازمانی در نمایشگاه تهران 1401

افزایش دایره ارتباطات برون سازمانی در نمایشگاه تهران 1401