مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-05سياسي

نقش نمایشگاه خواهرخواندگی و دستاوردهای شهرداری در فعال کردن ظرفیت ها


نائب رییس شورای شهر تهران با بیان این که در زمینه دیپلماسی مدیریت شهری با عقب ماندگی مفرطی مواجه هستیم گفت: این همایش نقش زیادی در فعال کردن ظرفیت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران  در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که نمایشگاه خواهرخواندگی و دستاوردهای شهرداری در حال برگزاری است، گفت: این مساله مهم و ضروری است که ما در استفاده از ظرفیت های نوین و نوآورانه عقب هستیم و این در حالی است که با استفاده از دیپلماسی پارلمانی می توانیم این مساله را جبران کنیم.

وی با بیان این که در زمینه دیپلماسی مدیریت شهری با عقب ماندگی مفرطی مواجه هستیم و این همایش نقش زیادی در فعال کردن ظرفیت ها، تولید و تجمیع ظرفیت ها و رساندن توانمندی های ما به گوش جهانیان دارد.

نائب رییس شورای شهر تهران با بیان این که اینگونه همایش ها زمینه را برای تعامل بین المللی بین شهرهای خواهرخوانده و کلانشهرها به خوبی فراهم می کند، اظهار کرد: از این اقدام شهرداری تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با بیان این که ما از عملکرد شهرداری در گوشه و کنار شهر خبر داشتیم اما نمایشگاه جامعی برای معرفی دستاوردها و برنامه های شهرداری اجرا شده، گفت: نمایشگاهی جامع از همه عملکردهای مناطق، ستاد و صف برگزار شده که عملکرد شهرداری را در همه زمینه ها به خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نمایشگاه خواهرخواندگی و دستاوردهای شهرداری در فعال کردن ظرفیت ها

نقش نمایشگاه خواهرخواندگی و دستاوردهای شهرداری در فعال کردن ظرفیت ها