مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-05فناوري

کدام اپراتور بهترین بسته های اینترنت کشور را ارائه می دهد؟


بسته روزانه اپراتوری که ازش اینترنت می خری چند؟ هفتگی اش چند؟ در منطقه شما سرعت اینترنت کدام اپراتور بالاتره؟ صحبت از تعرفه بسته های اینترنت این روزها به مباحث روزمره مردم هم راه پیدا کرده است.

صحبت هایی که اغلب برای یافتن بهترین اپراتور برای خدمات اینترنت و معیارهایی دیگری همچون سرعت، قیمت و کیفیت رد و بدل می شود.

در این گزارش سعی کردیم با نگاهی به تعرفه اینترنت و مکالمه اپراتورهای همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) به صرفه ترین اپراتور مخابراتی را از نظر ارائه خدمات انتخاب کنیم.

(اطلاعات ارائه شده برگرفته از وب سایت و اطلاع رسانی های رسمی سه اپراتور ارتباطی است.

)اگرچه مدتی است زمزمه های حذف بسته های بلند مدت و محبوب برخی اپراتورها در فضای رسمی و نهادهای نظارتی مسکوت مانده، اما همچنان برای مردم عادی و کسب وکارها، محل انتقاد است.

مشاهده سایت های اطلاع رسانی سه اپراتور ارتباطی در زمینه ارائه بسته های بلند مدت نشان می دهد درحالی دو اپراتور همراه اول و ایرانسل بسته های دو ماهه و چهارماهه ارائه می دهند که رایتل بسته های سه ماهه، شش ماهه و دوازده ماهه نیز در اختیار مشترکین خود قرار می دهد.

در بخش مقایسه تعرفه پایه سیم کارت اعتباری اپراتورهای همراه کشور، درحالی کاربران اپراتور سوم کشور می توانند بدون نیاز به خرید بسته، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام اپراتور بهترین بسته های اینترنت کشور را ارائه می دهد؟

کدام اپراتور بهترین بسته های اینترنت کشور را ارائه می دهد؟