مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 07:372022-07-05سياسي

آخرین تحلیل گوینده رادیو اسراییل از اهمیت برجام و مذاکرات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد شیرزاد بر خلاف گزارش های بعدی آژانس که سلامت برنامه هسته ای ایران را نشان می داد، در مجلس ششم ادعا کرد ایران درباره برنامه هسته ای خود به دنیا دروغ گفته و حالا دم خروس بیرون افتاده است (!) مهدی کروبی رییس وقت مجلس، - نماینده مجلس ششم که به خاطر اظهارات وطن فروشانه، از سوی کروبی متهم به سخنگویی اسراییل شد، می گوید: مذاکره کنندگان به هر رویکرد و منشی که شده، باید با آمریکا به توافق برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد شیرزاد بر خلاف گزارش های بعدی آژانس که سلامت برنامه هسته ای ایران را نشان می داد، در مجلس ششم ادعا کرد ایران درباره برنامه هسته ای خود به دنیا دروغ گفته و حالا دم خروس بیرون افتاده است (!) مهدی کروبی رییس وقت مجلس، در واکنش به این سخنان، شیرزاد را سخنگوی رادیو اسراییل معرفی کرد.

شیرزاد با آن سابقه سیاه، به سایت جماران می گوید: هر روز و ماه و سالی که شرایط تحریم ها ادامه پیدا می کند، مقدار زیادی از منافع ما از دست می رود؛ بنابراین با اینکه شرایط تحریمی امروز آرام تر از گذشته شده است، ولی همین وضعیت هم منافع زیادی را از ما سلب می کند.

ما اگر در قدم اول به یک توافق نسبی برسیم و بتوانیم از منافع حاصل از آن استفاده کنیم، به راحتی می توان قدم های بعدی را هم برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تحلیل گوینده رادیو اسراییل از اهمیت برجام و مذاکرات

آخرین تحلیل گوینده رادیو اسراییل از اهمیت برجام و مذاکرات