مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-04سياسي

قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سپاه استان قم آغاز به کار کرد


مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه استان قم با بیان اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلف به دنبال رفع مشکلات مردم است، گفت: این قرارگاه تلاش می کند تا از ظرفیت های مختلف استفاده و هماهنگی های لازم برای رفع مشکلات مردم را دنبال کند.

- محمدعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از قرارگاه های اصلی سپاه که به ما ابلاغ شده قرارگاه اقتصاد مقاومتی است که نخستین جلسه این قرارگاه در سال جاری چند روز گذشته برگزار شده است.

وی اضافه کرد: فرمانده سپاه استان قم، فرمانده این قرارگاه است و بسیج سازندگی رسالت دبیری این قرارگاه را دنبال می کند و نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حفاظت اطلاعات به عنوان ناظران قرارگاه رسالت های مشخصی بر عهده دارند.

مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی با 10 عضو اصلی از بسیج حقوقدانان، کشاورزی، صنعت، محلات، کارگری، اطلاعات، جامعه زنان، اصناف، برنامه و بودجه و بنیاد تعاون مأموریت های خود را دنبال می کند و وظیفه بسیج سازندگی به عنوان دبیر قرارگاه، نظارت بر عملکرد طرح هایی است که به این اقشار داده شده است.

وی گفت: جلسات قرارگاه به صورت ماهیانه با حضور معاون هماهنگ کننده و به صورت فصلی با حضور فرمانده سپاه استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سپاه استان قم آغاز به کار کرد

قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سپاه استان قم آغاز به کار کرد