مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-04اقتصادي

اجرای صد درصدی طرح کاداستر در اراضی ملی نهاوند


رییس اداره آبخیزداری و منابع طبیعی نهاوند از اجرای صد درصدی طرح کاداستر در اراضی ملی این شهرستان خبر داد و گفت: برای این اراضی سند تک برگ صادر شده است.

- داریوش عباسی، رییس اداره آبخیزداری و منابع طبیعی نهاوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در شهرستان نهاوند بیش از 93 هزار هکتار از اراضی جزء منابع طبیعی و اراضی ملی است که تا پایان اسفند ماه سال گذشته کار حدنگاری آنها انجام شد.

وی افزود:  طرح حدنگاری یا کاداستر با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک، اقدام مهم و موثر دولت برای ثبت مالکیت اراضی ملی محسوب می شود که از سوی این اداره با جدیت دنبال شده است.

رییس اداره آبخیزداری و منابع طبیعی نهاوند گفت: اجرای طرح کاداستر گامی موثر برای کاهش میزان تداخلات اراضی ملی و املاک شخصی و کم شدن میزان اختلافات با مردم، پیشگیری از وقوع پدیده زمین خواری، حفظ انفال و ثروت های عمومی و تأمین امنیت فردی و اجتماعی جامعه محسوب می شود.

وی افزود: سال گذشته با همکاری دستگاه قضایی و عوامل انتظامی 21 هکتار از اراضی ملی در این شهرستان از متصرفان غیر قانونی خلع ید شده و به منابع ملی انتقال داده شد.

عباسی با بیان اینکه بخشی از اراضی خلع ید شده توسط کشاورزان به دنبال اجرای طرح حدنگاری صورت گرفته است افزود: علاوه بر این بخش دیگری از کار خلع ید اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای صد درصدی طرح کاداستر در اراضی ملی نهاوند

اجرای صد درصدی طرح کاداستر در اراضی ملی نهاوند