مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-04سياسي

نماینده شاهرود: قوه مقننه در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها کنار دولت است


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه مقننه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در کنار قوه مجریه و ریاست جمهور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در گردهمایی اتحادیه های صنفی شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهرستان اظهار کرد: قوه مقننه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار قوه مجریه و ریاست جمهور هستند.

وی افزود: خط مقدم اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، اصناف کشور هستند و همه باید دست به دست هم دهیم تا این اقدام ارزشمند به نتیجه مطلوب برسد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صنعت، اصناف و کسبه باید همچون گذشته کمک و مساعدت کنند تا امروز فشار و سختی به مردم و قشر ضعیف منتقل نشود.

خانی بیان کرد: امروز باید در سختی ها و مشکلات اقتصادی در کنار مردم و یار و همراه آن ها باشیم که کسبه و اصناف نقش بسیار مؤثری در این میان دارند.

وی گفت: دولت و مجلس مصمم هستند تا از این شرایط سخت عبور کنند و به لطف خدا نیز عبور خواهیم کرد؛ اما نیاز است تا اصناف، کسبه، شرکت ها و کارخانجات در این میان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شاهرود: قوه مقننه در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها کنار دولت است

نماینده شاهرود: قوه مقننه در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها کنار دولت است