مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 18:572022-07-03اجتماعي

هوای لرستان خنک می شود/ حاکمیت گرد و غبار تا غروب دوشنبه


معاون هواشناسی لرستان از افت دماهای روزانه و خنک شدن هوای استان تا اواسط هفته خبر داد و گفت: انتظار می رود از امروز تا سه شنبه کاهش دمای هوا را شاهد شویم.

- زینب اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی لرستان، اظهار کرد: از امروز تا اواسط هفته، شرایط جوی آرام و پایداری بر منطقه حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت برای ساعاتی از عصر تا اوایل شب، افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت، که در مناطق بادخیز همانند شمال و شرق استان، وزش باد شدید تا نسبتا شدیدی داریم.

معاون هواشناسی لرستان از افت دماهای روزانه و خنک شدن هوای استان تا اواسط هفته خبر و ادامه داد: انتظار می رود از امروز تا سه شنبه کاهش دمای هوا را شاهد شویم.

اکبری در خصوص بروز پدیده گردوغبار در استان نیز افزود: از امشب تا فردا غروب با نفوذ چشمه گردو خاک به نیمه غربی کشور، آسمان اغلب استان تحت تاثیر این پدیده قرار می گیرند که کاهش میدان دید افقی و آلودگی هوا را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: طی شبانه روز گذشته پلدختر و الشتر به ترتیب گرمترین و خنک ترین شهرهای لرستان گزارش شدند.

معاون هواشناسی لرستان با اشاره به کاهش میانگین بارندگی در استان، گفت: نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش بارندگی داشتیم، با این وجود نسبت به میانگین بلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای لرستان خنک می شود/ حاکمیت گرد و غبار تا غروب دوشنبه

هوای لرستان خنک می شود/ حاکمیت گرد و غبار تا غروب دوشنبه