مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-03حوادث

حکم جالب قاضی در خواف/ ساخت آبشخور جایگزین زندان شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف اظهار کرد: قاضی دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان خواف در کمتر از هشت ساعت کاری پرونده یک تخلف محیط زیستی را بررسی و متخلفان را محکوم به ساخت دو آبشخور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست شهرستان خواف، سعید شفیعیان گفت: مأموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حین گشت و کنترل در عرصه های طبیعی متوجه تخلف شکار و صید دو نفر که اقدام به شکار یک قطعه کبک، زنده گیری کبک دیگر و تخریب محیط زیست کرده بودند می شوند که متخلفان، متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضایی و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی می شوند.

وی افزود: با توجه به اظهار  ندامت متخلفان و پرداخت ضرر و زیان وارده به محیط زیست و با نظر مثبت قاضی، پرونده در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی و رأی قطعی مبنی بر ساخت دو چشمه و آبشخور برای حیات وحش شهرستان خواف برای متخلفان صادر شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف اضافه کرد: این اداره از رویکرد صدور احکام  جبران کننده به جای احکام مجازات کننده توسط قضات در تخلفات با درجات سبک تر و برای افراد فاقد سابقه شکار و صید استقبال کرده و این احکام به احکام سبز در سازمان حفاظت محیط زیست مشهورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم جالب قاضی در خواف/ ساخت آبشخور جایگزین زندان شد

حکم جالب قاضی در خواف/ ساخت آبشخور جایگزین زندان شد