مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-03سياسي

عملکرد یکساله ضعیف معاونت سیاسی وزارت کشور/ چرا خرمشاد استعفا داد؟


گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین معارفه محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی جدید وزارت کشور، صبح امروز درحالی با حضور احمد وحیدی برگزار شد که پیش از این محمدباقر خرمشاد 20 فروردین 1401 از سمت خود در معاونت سیاسی وزارت کشور کناره گیری کرده بود؛ - پس از استعفای خرمشاد از معاونت سیاسی وزارت کشور در فروردین ماه، امروز محمدرضا غلامرضا به عنوان جایگزین وی در وزارت کشور معرفی شد.

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین معارفه محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی جدید وزارت کشور، صبح امروز درحالی با حضور احمد وحیدی برگزار شد که پیش از این محمدباقر خرمشاد 20 فروردین 1401 از سمت خود در معاونت سیاسی وزارت کشور کناره گیری کرده بود؛ وی 14 شهریور 1400 با حکم وحیدی این مسئولیت را عهده دار شده بود.

فروردین ماه سال جاری بود که این خبر در رسانه ها بازتاب زیادی پیدا کرده بود، بیش از هفتاد روز است که هیچ خبری از معاون سیاسی وزیر کشور نیست و او در هیچ جلسه ای که رسانه ها هم حضور داشته باشند، شرکت نکرده است .

بعد این خبر شایعه استعفای خرمشاد قوت گرفت.

خبر انتصاب محمدباقر خرمشاد عضو هیات علمی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی به معاونت سیاسی وزارت کشور در روز 14 شهریور رسانه ای شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد یکساله ضعیف معاونت سیاسی وزارت کشور/ چرا خرمشاد استعفا داد؟

عملکرد یکساله ضعیف معاونت سیاسی وزارت کشور/ چرا خرمشاد استعفا داد؟