مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-03اقتصادي

معادن خراسان شمالی گرفتار هفت خان مشکلات/ماجرای پشت پرده معدن آلبلاغ


رییس نظام مهندسی معدن خراسان شمالی گفت: بهره برداری از معادن استان در حال حاضر گرفتار زیرساخت های عمرانی و مالی لازم برای اکتشاف و استخراج مواد معدنی و همچنین دخالت های عده ای خاص برای بهره برداری های خاص قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مهدی سجادی، رییس نظام مهندسی معدن خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: بهره برداری از معادن استان در حال حاضر گرفتار مشکلات بسیاری از جمله فقدان زیرساخت های عمرانی و مالی لازم برای اکتشاف و استخراج مواد معدنی همچنین ناکافی بودن برخی ذخایر معدنی و دخالت های عده ای خاص برای بهره برداری های خاص قرار گرفته است.

وی گفت: بخش معدن می تواند از مزیت های مهم اقتصادی در هر منطقه از کشور باشد البته درصورتیکه به این بخش اهمیت داده شود و مشکلات پیش روی فعالیت در بخش نیز گشوده شوند.

رییس نظام مهندسی معدن خراسان شمالی در ادامه به آزادسازی 2 پهنه جنوبی و مرکزی استان که تحت مطالعات پی جویی و شناسایی مواد معدنی سازمان های زمین شناسی و ایمیدرو قرار داشتند اشاره کرد و افزود: این 2 پهنه در 22 خرداد ماه امسال آزادسازی شدند.

وی بیان کرد: پهنه جنوبی استان که از سال 96 به مساحت هفت هزار کیلومتر در گستره شهرستان های اسفراین و جاجرم توسط سازمان زمین شناسی کشور تحت مطالعات شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن خراسان شمالی گرفتار هفت خان مشکلات/ماجرای پشت پرده معدن آلبلاغ

معادن خراسان شمالی گرفتار هفت خان مشکلات/ماجرای پشت پرده معدن آلبلاغ