مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 18:522022-07-02سياسي

تولید 40 برنامه در مرکز پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم


مدیر ارتباطات مرکز اطلاعات و پاسخگویی شبهات دینی حوزه از تولید 40 برنامه ویژه پاسخگویی به شبهات دینی و مذهبی در تلویزیون اینترنتی آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی درگاهی مدیر ارتباطات مرکز اطلاعات و پاسخگویی شبهات وابسته به حوزه علمیه، در نشست خبری که امروز در ساختمان مدرسه علمیه جعفریه در قم برگزار شد، اظهار کرد: در این مرکز هشت گروه علمی حدیث و ادیان، حقوق و فلسفه و احکام و تربیت، سیاست و اخلاق فعال هستند که در گروه های خاصی متشکل از اساتید حوزه و دانشگاه سازماندهی شده اند و مدیران گروه های مزبور، درگاه های مختلف را رصد می کنند.

وی افزود: مجموعه پژوهشی ما در سال 1400 بالغ بر 203 هزار مطلب در سایت و 4 هزار کانال را رصد کرده، همچنین 24 هزار مقاله و 16 هزار شبهه بررسی و 8 هزار مورد از آنان ثبت شده است و در پژوهش نیز آثار مکتوب عمدتا شامل تدوین و نشر کتاب است.

درگاهی عنوان کرد: در دو سال اخیر حدود 30 عنوان کتاب در این مرکز آماده و چاپ شده، فصل نامه ای هم داریم که 25 جلد آن تاکنون چاپ شده و هر سال  4 جلد از آن را منتشر می کنیم و نشریه هایی با موضوع شبهات نیز در حال چاپ است و به مدارس علمیه ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه بحث مدیریت چند رسانه ای هم وجود دارد که در استان ها تازه تأسیس یافته و در شبکه های اجتماعی ایتا و اینستاگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 40 برنامه در مرکز پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم

تولید 40 برنامه در مرکز پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم