مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-02اقتصادي

استفاده بیش از هزارتن قیر برای آسفالت معابر شرکت نفت گچساران


مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: برای آسفالت 10 هزار و 300 متر مربع از معابر شرکت نفت این شهرستان یک هزار و 100 تن قیر استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران ابوالحسن غلامی در جمع خبرنگاران اظهارکرد:اجرای عملیات آسفالت در نقاط مختلف، معابر و خیابان های محدوده شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حال اجراست.

 وی بیان کرد: در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان و کیفیت مطلوب خیابان ها و معابر و بهبود شرایط عبور و مرور عملیات آسفالت ریزی توسط اداره تعمیرات عمومی، خدمات مهندسی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام شد.

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی آسفالت در بیش از 13 نقطه از معابر، اماکن و خیابان های پیش بینی شده، تصریح کرد: این نقاط نیازمند روکش، مرمت یا آسفالت جدید بودند که اقدامات لازم انجام شده است.

غلامی عنوان کرد: در این راستا افزون بر یک هزار و 100 تن قیر برای آسفالت 10 هزار و 300 متر مربع در نقاط مختلف استفاده شده است.

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: این میزان آسفالت در اماکن، نقاط و خیابان های مختلف از جمله محوطه ساختمان جدید فضای سبز، محوطه اداره مخابرات شرکت نفت، خیابان جنب بانک مسکن، کوی شهید حیدریان تا مدرسه ولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بیش از هزارتن قیر برای آسفالت معابر شرکت نفت گچساران

استفاده بیش از هزارتن قیر برای آسفالت معابر شرکت نفت گچساران