مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 07:222022-06-30اجتماعي

ضرورت غربالگری بیماری های پنهان دانش آموزان


اصلی ترین نیاز امروز دانش آموزان غربالگری با هدف شناخت بیماری های پنهان و تغذیه دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش و معاون تربیت بدنی و سلامت این وزارتخانه در دویست و سی و ششمین جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین کشور و چهارمین جلسه نشست نذر تخصص با بیان اینکه سلامت زیربنای تعلیم و تربیت است، گفت: اصلی ترین نیاز امروز دانش آموزان غربالگری با هدف شناخت بیماری های پنهان و تغذیه دانش آموزان است.

وی، کمک به تأمین سلامت آینده سازان کشور را وظیفه همگانی دانست و افزود: با توجه به افزایش قیمت مواد غذایی از خیرین و نیکوکاران دعوت می شود در تأمین تغذیه مورد نیاز دانش آموزان مشارکت داشته باشند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: سال ها فعالیت ماندگار مجمع خیرین مایه مباهات جامعه است و از دلسوزی ها و پیگیری های مؤثر این مجمع در جهت سلامت دانش آموزان کمال تشکر را دارم.

در این نشست که نمایندگان وزارت بهداشت، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، سازمان نظام پزشکی هم حضور داشتند؛ حبیب الله بوربور رییس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور با اشاره به طرح تکریم بازنشستگان فرهنگی گفت: طرح تکریم معلمین بازنشسته و دانش آموزان صعب العلاج توسط پزشکان متخصص و خیر در قالب نذر تخصص از برنامه های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت غربالگری بیماری های پنهان دانش آموزان

ضرورت غربالگری بیماری های پنهان دانش آموزان