مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 14:172022-06-29حوادث

کلاهبرداری از 200 نفر در پوشش فروش سوالات کنکور و امتحان نهایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مصطفی نوروزی دراین باره گفت: با نزدیک شدن به ایام برگزاری امتحانات نهایی و آزمون های کنکور، فعالیت مجرمان سایبری تحت عنوان فروش سئوالات کنکور و آزمون های نهایی افزایش یافته است، - رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا از دستگیری دو نفر که اقدام به کلاهبرداری درقالب فروش سئوالات کنکور و امتحانات نهایی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مصطفی نوروزی دراین باره گفت: با نزدیک شدن به ایام برگزاری امتحانات نهایی و آزمون های کنکور، فعالیت مجرمان سایبری تحت عنوان فروش سئوالات کنکور و آزمون های نهایی افزایش یافته است، در همین راستا برابر رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی، کانال ها و گروه های فعال در این حوزه پایش و شناسایی عاملان و گردانندگان آن ها در دستورکار پلیس فتا قرار گرفته است.

وی افزود: طی بررسی های فنی و تخصصی صورت گرفته از سوی کارشناسان پلیس فتا، دو نفر از گردانندگان کانال های فعال در حوزه فروش سئوالات کنکور و امتحانات نهایی مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی مراجع قضایی در دو استان مختلف دستگیر شدند.

رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ادامه داد: این افراد در بازجویی های انجام شده به کلاهبرداری از حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از 200 نفر در پوشش فروش سوالات کنکور و امتحان نهایی

کلاهبرداری از 200 نفر در پوشش فروش سوالات کنکور و امتحان نهایی