مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:422022-06-29اقتصادي

اجاره بها در ایلام، هم رده با کلانشهرها/ کمرهایی که کم کم زیر بار خم می شوند


افزایش لجام گسیخته اجاره بها در ایلام طی سال های اخیر در سایه بی توجهی ها و عدم نظارت ها تا جایی پیش رفته که هم رده با کلانشهرها در نظر گرفته می شود و کمر مستاجران را خم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اجاره بهای مسکن در استان ایلام نسبت به کشور یک درصد افزایش قابل توجهی داشته که همین علت باعث شده خیلی از مردم توانایی پرداخت اجاره را نداشته و زندگی برای آنها به سختی بگذرد که می طلبد مسئولین استان به این قضیه رسیدگی کنند.

شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به گونه ای شده که خانواده ها برای امرار معاش و یک زندگی ساده به سختی تلاش کنند اما این نوع زندگی به کام خیلی از اقشار جامعه تلخ و درون آنها را سوزانده و دیگر امید از آنها گرفته شده است.

مشکلات بسیاری در جامعه کنونی ما رخ داده که مردم با آنها دست و پنجه نرم می کنند اما شاید یکی از این دغدغه ها که برای بیشتر مردم به وجود آمده مسکن است، کالایی که یکی از نیازهای ضروری و حیاتی برای ادامه زندگی است اما در چنین وضعی کمتر کسی توانایی خرید دارد و به ناچار اجاره مسکن کرده و باید با این مسئله کنار آیند.

استان ایلام در آمار کشور قیمت مسکن و اجاره بها در آن سر بر فلک کشیده که گویی خزانه طلا در آن قرار دارد و به نسبت کشور تورم در این حوزه، افسار پاره کرده و ادامه زندگی برای آنها محال اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره بها در ایلام، هم رده با کلانشهرها/ کمرهایی که کم کم زیر بار خم می شوند

اجاره بها در ایلام، هم رده با کلانشهرها/ کمرهایی که کم کم زیر بار خم می شوند