مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-29ورزشي

تأمین اعتبار پروژه‎های راکد ورزشی در همدان/ 43 پروژه تکمیل می شود


مدیرکل ورزش و جوانان همدان از تأمین اعتبار برای پروژه‎های نیمه کاره ورزش استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی دقیق فعالیت عمرانی را دوباره به پروژه‎های ورزشی بازگردانده‎ایم.

- حمید سیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به آغاز به کار فعالیت پروژه های عمرانی راکد حوزه ورزش، اظهار کرد: 43 پروژه راکد ورزشی استان پس از سال ها، با پیگیری‎های فراوان، احیا و وارد مدار ساخت و تکمیل شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‎های نمایندگان استان در مجلس و مساعدت دولت و وزارت ورزش موفق شدیم در بودجه سال 1401 کشور برای 43 پروژه عمرانی که سال ها نیمه کاره رها شده، بود، اعتبار جذب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: در حال حاضر پس از قرار گرفتن این 43 پروژه در بودجه عمرانی، با برنامه ریزی منسجم، فعال و روند ساخت و ساز آنها از سر گرفته شده است.

وی افزود: سیاستگذاری اصلی دستگاه ورزش در حوزه عمرانی، تکمیل طرح ها و بهره مندی ورزشکاران استان از ظرفیت‎های جدید است تا بتوانیم علاوه بر افزایش سرانه ورزشی، بستر لازم برای برخورداری آحاد مردم از امکانات مناسب ورزشی را فراهم کنیم.

سیفی با اشاره به اینکه با پیگیری های صورت گرفته بودجه عمرانی دستگاه ورزش استان به نسبت سال قبل حدود 207 درصد رشد داشته است، گفت: توازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار پروژه‎های راکد ورزشی در همدان/ 43 پروژه تکمیل می شود

تأمین اعتبار پروژه‎های راکد ورزشی در همدان/ 43 پروژه تکمیل می شود