مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:472022-06-28فرهنگي

جبلی: «هناس» فیلمی باورپذیر از شهدای هسته ای است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما پس از تماشای فیلم سینمایی هِناس که نخستین روایت سینمایی از ترور دانشمندان هسته ای ایران است، - پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما پس از تماشای فیلم سینمایی هِناس بیان کرد که هناس فیلمی باورپذیر از شهدای هسته ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما پس از تماشای فیلم سینمایی هِناس که نخستین روایت سینمایی از ترور دانشمندان هسته ای ایران است، عنوان کرد: هِناس یک اثر موفق، تاثیرگذار، جذاب و هنرمندانه در روایت داستان یکی از قهرمانان ملی و در حقیقت دانشمندان هسته ای است.

وی ادامه داد: ما در داستان زندگی مردم بزرگمان در سال های پُر از افتخار بعد از انقلاب اسلامی مثل آن ها کم نداریم که دانشمندان هسته ای از جمله این افراد محسوب می شوند.

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه هِناس اثر بسیار ارزشمندی است، اظهار کرد: این فیلم سینمایی تلاش موفقی برای به تصویر کشیدن زندگی عادی، باورپذیر و واقعی ای است که تمام شهدای بزرگوار ما در آن رشد کردند و به تعالی رسیدند.

جبلی عنوان کرد: ساخت این اثر سینمایی را به حوزه هنری تبریک می گویم و امیدوارم شبیه این کار ها برای الگوسازی، فرهنگسازی، گفتمان سازی و معرفی الگوی زندگی بزرگان و قهرمانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: «هناس» فیلمی باورپذیر از شهدای هسته ای است

جبلی: «هناس» فیلمی باورپذیر از شهدای هسته ای است