مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:022022-06-28اجتماعي

جبران ضعف تحصیلی 25 هزار دانش آموز ابتدایی چهارمحال و بختیاری در تابستان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با ارزشیابی انجام شده در وضعیت دانش آموزان ابتدایی 25 هزار دانش آموز ضعیف شناسایی و به منظور جبران ضعف تحصیلی در طول تابستان کلاس های جبرانی برنامه ریزی شد.

- محمد محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با ارزشیابی انجام شده در وضعیت دانش آموزان ابتدایی 25 هزار دانش آموز ضعیف شناسایی شد که به منظور جبران ضعف تحصیلی در ایام تعطیلی مدارس در طول تابستان کلاس های جبرانی برای این افراد برنامه ریزی شده است.

100 ساعت آموزش با بهترین معلمان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: این کلاس ها در طول 100 ساعت و در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه با کمک بهترین معلمان استان در بهترین مدارس از نظر تجهیز امکانات برگزار می شوند.

وی با بیان اینکه این کلاس ها از 15 تیرماه آغاز می شوند، ادامه داد: ابتدای همه کلاس ها 10 دقیقه آموزش قرآن برای همه مقاطع در نظر گرفته شده و سپس دروس ریاضی، فارسی و علوم تجربی به همه دانش آموزان آموزش داده می شود.

محمدی اظهار داشت: در شهر شهرکرد 14 مرکز آماده شده و در روستاها نیز بهترین مدارس انتخاب شده است اما در مناطق کم جمعیت و صعب العبور مدارس خود روستا پذیرای دانش آموزان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران ضعف تحصیلی 25 هزار دانش آموز ابتدایی چهارمحال و بختیاری در تابستان

جبران ضعف تحصیلی 25 هزار دانش آموز ابتدایی چهارمحال و بختیاری در تابستان