مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:272022-06-28سياسي

دلایل تحقیق و تفحص از «شستا»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهباز حسن پور بیگلری نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه 7 تیر پارلمان در تشریح گزارش کمیسیون اقتصادی در رابطه با این تقاضای تحقیق و تفحص اظهار داشت: - نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست علنی امروز پارلمان گزارش این کمیسیون در مورد تقاضای تحقیق و تفحص از شستا را قرائت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهباز حسن پور بیگلری نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه 7 تیر پارلمان در تشریح گزارش کمیسیون اقتصادی در رابطه با این تقاضای تحقیق و تفحص اظهار داشت: بررسی وضعیت مدیریت اقتصادی، مالی، اداری و حقوقی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت های زیر مجموعه آن محور اصلی این طرح است.

وی با اشاره به محور های فرعی این طرح تحقیق و تفحص گفت: بررسی مدیریت مالی و سرمایه گذاری شرکت های زیر مجموعه، فرایند خرید و فروش داخلی و خارجی، خرید و فروش دارایی ها و نحوه رعایت صرفه و صلاح شرکت، اجاره دارایی ها، اخذ تسهیلات و نحوه پرداخت به شرکت های تابعه و اخذ تضامین بازپرداخت، چگونگی انجام حواله های ارزی و .

و تخلفات ناشی از آن، بررسی نحوه انتصابات و بررسی تناسب ترکیب اعضاء هیات مدیره ها در برخی از شرکت ها از لحاظ تحصیلات و تجربه کاری متناسب با فعالیت اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل تحقیق و تفحص از «شستا»

دلایل تحقیق و تفحص از «شستا»