مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-28بين الملل

مضحکه ای به نام ناتوی غرب آسیا/ چرا این طرح صهیونیستی از پیش شکست خورده است؟


عبدالله دوم، پادشاه اردن اخیرا از امکان تشکیل یک پیمان نظامی در منطقه غرب آسیا همانند پیمان ناتو سخن گفت که بسیاری آن را تعبیر به ناتوی غرب آسیا کرده اند.

- به گزارش  گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز نوشت: عبدالله دوم، پادشاه اردن اخیرا از امکان تشکیل یک پیمان نظامی در منطقه غرب آسیا همانند پیمان ناتو سخن گفت که بسیاری آن را تعبیر به ناتوی غرب آسیا کرده اند.

طبق گفته منابع آمریکایی، واشنگتن قصد دارد با کمک رژیم اشغالگر قدس یک ائتلاف دفاع هوایی و موشکی با مشارکت اردن، مصر، عراق و اعضای شورای همکاری خلیج فارس (رژیم سعودی، امارات، بحرین، عمان، قطر و کویت) راه اندازی کند.

  هر چند پادشاه اردن مستقیما اسمی از ایران نیاورد اما تحلیلگران معتقدند هدف اصلی تشکیل این ائتلاف احتمالا مقابله با ایران در منطقه خواهد بود.

اعلام این موضوع در آستانه سفر جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به سعودی و فلسطین اشغالی نیز نمایان می کند که واشنگتن و تل آویو در پشت پرده این تصمیمات و تحولات در غرب آسیا قرار دارند.

  اما آیا رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد چنین طرحی برای منزوی کردن ایران در منطقه کاری از پیش خواهند برد؟ 1- ایده تشکیل ناتوی غرب آسیا، جدید نیست و رژیم مجعول صهیونیستی از مدت ها قبل به دنبال تشکیل چنین ائتلافی علیه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مضحکه ای به نام ناتوی غرب آسیا/ چرا این طرح صهیونیستی از پیش شکست خورده است؟

مضحکه ای به نام ناتوی غرب آسیا/ چرا این طرح صهیونیستی از پیش شکست خورده است؟