مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 16:322022-06-27دانش

بیستمین جلسه سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم در این جلسه که با سه دستور کار برگزار شد، تعیین مواد امتحانی و ضرایب دروس آزمون های تحصیلات تکمیلی سال 1402 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، - بیستمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در سالن شهدای جهاد علمی این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم در این جلسه که با سه دستور کار برگزار شد، تعیین مواد امتحانی و ضرایب دروس آزمون های تحصیلات تکمیلی سال 1402 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

همچنین در خصوص درخواست برخی دانشگاه ها مبنی بر برگزاری مصاحبه برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بحث و تبادل نظر و همچنین در خصوص برگزاری آزمون اختصاصی در دوره های تحصیلات تکمیلی بر اساس نظر معاونت حقوقی وزارت عتف بررسی های لازم صورت گرفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه بر ضرورت ارتقا کیفی آموزش و همچنین حفظ و نگهداشت نخبگان در کشور تاکید کرد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند برگزاری آزمون سراسری کنکور امسال گفت: جلسات متعددی (13 جلسه) برای موضوع حفاظت از آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیستمین جلسه سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی برگزار شد

بیستمین جلسه سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی برگزار شد