مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:422022-06-27سياسي

آقای رییسی چه زمانی بیت المال خواری جمع می شود؟


آقای رییس جمهور آیا این فسادها با این حجم عظیم بالاخره نقطه پایانی دارد یا خیر؟ آیا باید نظام اداری، اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر اینکه از دولت سیزدهم انتظار مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی وجود دارد، گفت: ما انتظاری که از دولت سیزدهم داشتیم علاوه بر تدبیر امور اقتصادی و اداری کشور، مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی و فساد و بیت المال خواری بود.

اخیرا رییس سازمان بازرسی کل کشور خبری را رسانه ای کرد که؛ یکی از سازمان های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی، مجوز واردات 13 میلیون تن نهاده های دامی اعم از گندم، ذرت، جو و .

را به یک شرکت خصوصی اعطا می کند و آن شرکت خصوصی بدون اینکه نهاده ای را وارد کند، در گمرک این ها را کوتاژ می کند یعنی به اصطلاح ثبت صوری می کند که این اقدام به معنی آن است که این واردکننده، این کالا را وارد کرده در حالیکه اساسا کالایی وارد نشده است! سپس وزارت جهاد کشاورزی به این شرکت مجوز عرضه چیزی که هنوز وارد نشده را در سامانه بازارگاه می دهد و یک عده از جمله اتحادیه های کشاورزی، کشاورزان و کارخانه های تولید دام و طیور در آن سامانه ثبت نام می کنند و پولی را پرداخت می کنند به امید اینکه محصولی را که خریداری کرده اند، تحویل بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی چه زمانی بیت المال خواری جمع می شود؟

آقای رییسی چه زمانی بیت المال خواری جمع می شود؟