مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:472022-06-27اقتصادي

حریری: صندوق توسعه ملی باید اسامی بدهکاران را منتشر کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از صندوق توسعه ملی، مجیدرضا حریری با اشاره به عدم بازپرداخت تسهیلات از سوی نیروگاه ها، با تأکید بر اینکه صندوق نباید جبران کننده عدم اصلاح قرارداد های بین وزارت نیرو و نیروگاه ها باشد، - رییس اتاق ایران و چین با تاکید بر اینکه صندوق توسعه ملی اسامی بدهکاران را منتشر کند، گفت: صندوق توسعه باید از طریق سرمایه گذاری در بازار های مختلف داخلی و خارجی، منابع خود را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از صندوق توسعه ملی، مجیدرضا حریری با اشاره به عدم بازپرداخت تسهیلات از سوی نیروگاه ها، با تأکید بر اینکه صندوق نباید جبران کننده عدم اصلاح قرارداد های بین وزارت نیرو و نیروگاه ها باشد، اظهار کرد: تجربه ای از حساب ذخیره ارزی وجود دارد که بسیار هم ناموفق بوده و منابع آن حساب تبدیل به ریال شد و در نهایت نیز از بین رفت.

بعد از این تجربه و با عنایت به آن، ترکیب جدیدی تحت عنوان صندوق توسعه ملی تأسیس و اعلام شد باید سعی شود این صندوق، دولتی نباشد؛ بلکه ملی باشد و ترکیب هیأت امناء طوری باشد که تحت فشار ها قرار نگیرد.

این موضوعات کاملاً در اساسنامه ی صندوق توسعه ملی تصریح شده است که منابع صندوق نباید ریالی باشد و نباید به دولت تعلق بگیرد، بلکه باید صرف سرمایه گذاری های بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریری: صندوق توسعه ملی باید اسامی بدهکاران را منتشر کند

حریری: صندوق توسعه ملی باید اسامی بدهکاران را منتشر کند