مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 21:422022-06-26سياسي

سه رسانه رسمی دولت، جمله رییسی را تغییر دادند


این سخنان رییسی جمهور را همه تماشاگران گفت و گو دیدند و در رسانه ها نیز عینا، بازتاب یافت و حتی در برخی رسانه ها به عنوان تیتر یا یکی از تیترهای اصلی خبر منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، رییس جمهوری در ششمین گفت و گوی زنده تلویزیونی خود گفت : باز طرف های مقابل دست به اقداماتی می زنند که با صحبت هایشان همخوانی ندارد ولی ما میز مذاکرات را رها نخواهیم کرد .

این سخنان رییسی جمهور را همه تماشاگران گفت و گو دیدند و در رسانه ها و از جمله ، فارس نیز عینا، بازتاب یافت و حتی در برخی رسانه ها به عنوان تیتر یا یکی از تیترهای اصلی خبر منتشر شد اما سه رسانه پایگاه اطلاع رسانی دولت، خبرگزاری ایرنا، و پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،در نشر متن گفت و گو ، این جمله را تغییر داده اند: در سه پایگاه مذکور ، جمله رییسی به شرح زیر منتشر شده است: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: آیت الله رییسی در ارتباط با سفر آقای بورل با اشاره به اینکه بنای بر تعطیلی مذاکرات نداریم، تصریح کرد: بارها گفتیم که این قطعنامه ها نمی تواند ایران را نسبت به مواضعش وادار به عقب نشینی کند.

مواضع عزتمندانه و مذاکرات عزتمندانه برای پیگیری خواست ملت بزرگ ایران که استفاده از حقوق حقه خودش است، از سوی دولت پیگیری می شود و در نشست هایی که با آقای بورل داشتند هم مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه رسانه رسمی دولت، جمله رییسی را تغییر دادند

سه رسانه رسمی دولت، جمله رییسی را تغییر دادند