مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 13:372022-06-26حوادث

امحا بیش از 81 تن موادمخدر در کشور


جوانان که نیروی مولد و پشتوانه توسعه آینده به شمار می آیند، جزو اولین قربانیان و هدف این سوداگری هستند - رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از امحاء بیش از 81 تن انواع موادمخدر در چند استان کشور خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مجید کریمی با اعلام این خبر گفت: بیش از 81 تن انواع موادمخدر که در عملیات های مختلف پلیس کشف و ضبط شده بود، امروز در مراسمی که به مناسبت روز جهانی مبارزه با مصرف و قاچاق مواد مخدر در چند استان کشور برگزار شد، امحاء شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، کریمی همچنین پیامی را به مناسبت روزجهانی مبارزه با مصرف و قاچاق مواد مخدر صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است: روز جهانی مبارزه با مصرف و قاچاق مواد مخدر، فرصتی مغتنم برای گسترش آگاهی و جلب حمایت عمومی علیه آسیب های ویرانگر مواد مخدر و همچنین ارائه راهکارهای کارساز در پیکار بی امان و همه جانبه با این معضل بزرگ اجتماعی است.

متاسفانه جوانان که نیروی مولد و پشتوانه توسعه آینده به شمار می آیند، جزو اولین قربانیان و هدف این سوداگری هستند و کشور ما به واسطه همجواری با کشوری که اصلی ترین منشأ کشت، تولید و به تبع آن فعالیت مجرمان جرایم سازمان یافته و فرامرزی در معرض بیشترین خسارات انسانی و عواقب مخرب ناشی از قاچاق و اعتیاد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحا بیش از 81 تن موادمخدر در کشور

امحا بیش از 81 تن موادمخدر در کشور