مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-26فرهنگي

جشنواره بیست و هفتم تئاتر در ایستگاه پایانی/ روزهای رنگی همدان


بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان پس از پنج روز اجرای نمایش در بخش های مختلف به ایستگاه پایانی رسید.

- خبرگزاری فارس - همدان: بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به روز آخر رسید، پس از دو سال وقفه در برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری، بالاخره امسال فرصتی پیش آمد تا اهالی هنر نمایش در کنار هم جمع شده و بار دیگر داشته های هنری خود آن هم در زمینه کودکان و نوجوانان را به منصه ظهور برسانند.

70 گروه نمایش صحنه ای و خیابانی طی پنج روز در 10 سالن همدان و 9 سالن شهرستان ها شادی و خنده را به کودکان و نوجوانان هدیه کردند و روزهای مفرحی را برای آنها رقم زدند که بعد از اتمام جشنواره دلتنگشان خواهند شد.

جشنواره تئاتر که هر سال در مهرماه برگزار می شد، امسال به دلیل کرونا به تیرماه موکول شد و جای خالی دانش آموزانی که هر ساله سانس صبحگاهی به آنها اختصاص می یافت، احساس می شد.

یکی از محاسن برگزاری جشنواره در ایام مدارس، این بود که کارناوال شادی های چند روز قبل از جشنواره به مدارس می رفتند و دانش آموزان را از برگزاری این رویداد مطلع می کردند اما در این دوره این امکان نبود و اطلاع رسانی جشنواره شاید کاری دشوار! یکی از نقاط عطف این دوره از جشنواره حضور 70 درصدی شهرستان هانی ها بود که نشان از همگانی بودن تئاتر بود و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بیست و هفتم تئاتر در ایستگاه پایانی/ روزهای رنگی همدان

جشنواره بیست و هفتم تئاتر در ایستگاه پایانی/ روزهای رنگی همدان