مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:022022-06-25حوادث

پیکر مامور شهید پلیس پایتخت تشییع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیکر سرگرد محمد یاسمی، مامور کلانتری 108 نواب که صبح روز پنجشنبه برای اجرای حکم جلب به مقابل در خانه ای رفته، - مراسم تشییع پیکر مامور کلانتری 108 نواب که روز پنجشنبه در حین اجرای ماموریت به شهادت رسیده بود؛ صبح امروز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیکر سرگرد محمد یاسمی، مامور کلانتری 108 نواب که صبح روز پنجشنبه برای اجرای حکم جلب به مقابل در خانه ای رفته، اما در آنجا مورد اصابت مستقیم گلوله به قلبش قرار گرفته و به شهادت رسیده بود، صبح امروز در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ تشییع شد.

شهید یاسمی متولد دی ماه سال 63، متاهل و دارای دو فرزند دختر بود.

در این مراسم، سردار مهدی معصوم بیگی، رییس پلیس پیشگیری فراجا، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سرهنگ موقوفه ای، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ و شماری از ماموران پلیس و خانواده شهید یاسمی حضور داشتند.

سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در این مراسم گفت: تامین نظم و امنیت و حفاظت از جان و مال و ناموس مردم یکی از وظایف و رسالت اصلی پلیس جمهوری اسلامی ایران است که شهادت این مامور عزیز ما نیز موید همین نکته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مامور شهید پلیس پایتخت تشییع شد

پیکر مامور شهید پلیس پایتخت تشییع شد