مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 09:222022-06-24اقتصادي

سهم 478 میلیارد تومانی شهرضا در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی


سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرضا 20 مصوبه داشت و در مجموع بیش از 478 میلیارد تومان اعتبار به شهرضا در حوزه های مختلف تخصیص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، سید امیر جعفری فرماندار شهرستان شهرضا در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرضا اظهار داشت: یکی از اهداف دولت سیزدهم دسترسی بی واسطه مردم به مسؤولان و خدمت رسانی بی منت به شهروندان است که در این راستا رییس جمهور و جمعی از وزرا به صورت هفتگی به استان ها سفر می کنند.

وی با بیان اینکه از دو ماه قبل در شهرضا پروژه هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، شناسایی شد، افزود: در استانداری ستادی برای سفر رییس جمهور به اصفهان تشکیل شد و پروژه های مهم شهرستان ها در آن بررسی و مصوب شد تا در طول سفر رییس جمهور به تصویب نهایی برسد و جهت اجرایی شدن به دستگاه های ذی ر بط ابلاغ شود.

جعفری با بیان اینکه تمام تمرکزمان را برای اتمام طرح های بالای 50 درصد گذاشتیم، گفت: حجم پروژه های نیمه تمام در کشور بسیار زیاد است، بنابراین دولت در نظر دارد ابتدا پروژه های بالای 50 درصد را به بهره برداری برساند و پس از آن پروژه های جدید عمرانی را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 478 میلیارد تومانی شهرضا در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سهم 478 میلیارد تومانی شهرضا در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی