مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 16:022022-06-23ورزشي

فعالیت 30 مرکز شبه خانواده بهزیستی در همدان


دادستان همدان از فعالیت بیش از 30 مرکز شبه خانواده بهزیستی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز همدان؛ حسن خانجانی با اشاره به فعالیت بیش از 30 مرکز شبه خانواده بهزیستی در سطح استان، اظهار کرد: فعالیت مؤثر، مناسب و پویایی این مراکز که به طور عمده به صورت مؤسسات خیریه ای اداره می شوند، با تعامل هرچه بیشتر نهادها و دستگاه های مختلف محقق شدنی است.

وی با بیان اینکه کودکان، نوجوانان و جوانانی که در این مراکز زندگی می کنند، جزیی از فرزندان این آب و خاک هستند که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند، افزود: با افزایش تعامل و هماهنگی بیشتر بهزیستی و ادارات مختلف، فرصت های متعددی برای فعالیت های آموزشی، فرهنگی و ورزشی این افراد فراهم می شود.

دادستان همدان افزود: به طور مثال فنی و حرفه ای می تواند مهارت ها و حرفه هایی را متناسب با سلایق نوجوانان و جوانان بی سرپرست این مراکز آموزش دهد و یا متولیان فرهنگ و ورزش هم شرایط بهره مندی رایگان از خدمات زیرمجموعه خود را برای اینان فراهم سازند.

وی تصریح کرد: حتی می توان با مهارت آموزی مناسب فرصت های شغلی متعددی برای جوانان حاضر در مراکز شبه خانواده بهزیستی، با هدف ورود آنان به واحدهای تولیدی ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 مرکز شبه خانواده بهزیستی در همدان

فعالیت 30 مرکز شبه خانواده بهزیستی در همدان