مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-23اقتصادي

بهره برداری آزمایشی از قطار شهری کرج در نیمه دوم سال


سرپرست شهرداری کرج ضمن تشریح وضعیت فعلی روند احداث قطار شهری کرج، گفت: در صورت ورود واگن ها به کرج و انجام تست سرد و گرم، در نیمه دوم سال فاز بهره برداری آزمایشی مترو آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج ، منوچهر غفاری، سرپرست شهرداری کرج، صبح امروز در بازدید از پروژه قطار شهری کرج ( ایستگاه F و k) که با حضور احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، غفور قاسم پور فرماندار کرج، جواد چپردار رییس شورای شهر کرج و سایر مدیران شهری برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت این پروژه اظهار کرد: مترو یکی از نیازهای جدی کلانشهر کرج است و بهره برداری از خطوط مختلف آن نقش به سزایی در کاهش ترافیک درون شهری و تسهیل در تردد شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته تکمیل و بهره برداری مترو به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبات شهروندان مطرح بوده، توضیح داد: متاسفانه دلایل مختلفی اعم از تورم و تحریم باعث شد که این پروژه بر مبنای قرارداد اولیه و مدت زمان تعریف شده به اتمام نرسد و بهره برداری از آن به تعویق بیفتد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: علی رغم همه مشکلات، طی چند سال گذشته مدیریت شهری با تخصیص اعتبار مناسب در مسیر تکمیل بخشی از این پروژه گام برداشته و خوشبختانه بخش زیادی از موانع از میان برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری آزمایشی از قطار شهری کرج در نیمه دوم سال

بهره برداری آزمایشی از قطار شهری کرج در نیمه دوم سال