مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 21:122022-06-22اقتصادي

انبار 180 میلیارد ریالی لاستیک های احتکارشده در شهرضا کشف شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از پلمب انبار احتکار لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش 180 میلیارد ریال در شهرستان شهرضا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اصفهان اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و جلوگیری از سوءاستفاده اخلال گران اقتصادی از آزاد شدن قیمت ها و حذف یارانه کالاهای اساسی، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین در یک انبار قدیمی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و دریافت اطلاعات لازم، محل دقیق انبار را شناسایی و سریعاً به همراه معاون سیاسی - امنیتی فرماندار، قاضی تعزیرات و نماینده اداره صمت شهرستان در محل حضور یافته و آنجا را مورد بازرسی قرار دادند.

میرحیدری گفت: در این عملیات هزار و 270 حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین، 118 حلقه رینگ خودروهای سنگین و 438 حلقه انواع تیوپ خودروهای خارجی و ایرانی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه در این انبار را 180 میلیارد ریال ارزیابی کردند، بیان کرد: با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار 180 میلیارد ریالی لاستیک های احتکارشده در شهرضا کشف شد

انبار 180 میلیارد ریالی لاستیک های احتکارشده در شهرضا کشف شد