مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 17:222022-06-22سياسي

تشریح برنامه های هفته مبارزه با موادمخدر 1401


دبیر اجرایی مراسم هفته مبارزه با موادمخدرتأکید کرد که همه دستگاه‏ها و سازمان‏های مردم نهاد و آحاد مردم به ویژه جوانان تلاش و کمک کنند و با عزم همگانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، ناصر اصلانی،دبیر اجرایی مراسم هفته مبارزه با موادمخدر گفت: برنامه ‏های گرامیداشت هفته مبارزه با موادمخدر در جهت برانگیختن عزم سیاسی دولت¬ ها در امر مبارزه با پدیده خانمان سوز موادمخدر، کنترل آن و انجام اقدامات بین المللی در خصوص مبارزه با قاچاق موادمخدر است.

وی با اشاره به تاریخچه روز جهانی مبارزه با موادمخدر افزود: در تاریخ 17 تا 26 ژوئن سال 1987 اجلاس بین المللی مبارزه با اعتیاد و قاچاق موادمخدر توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در شهر وین تشکیل شد و کشورهای شرکت کننده در این اجلاس سندی به نام C.

M.

O را تصویب کردند که خط مشی همه جانبه اقدامات لازم جهت کنترل موادمخدر را از سوی کشورهای شرکت کننده مشخص می کرد و این کشورها را متعهد کرد تا فعالیت های بین المللی درزمینهٔ مبارزه با قاچاق موادمخدر را به طورجدی، انجام دهند.

دبیر اجرایی مراسم هفته مبارزه با موادمخدر بیان داشت: این سند در چهارفصل تنظیم شد و در آن حدود 35 مورد از اقدامات عملی درزمینه ی مبارزه با موادمخدر، جلوگیری از قاچاق موادمخدر و کنترل اعتیاد در جوامع ذکر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته مبارزه با موادمخدر 1401

تشریح برنامه های هفته مبارزه با موادمخدر 1401