مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 12:272022-06-22اقتصادي

بوشهری ها منتظر گرمای 50 درجه باشند


دمای هوا در برخی نقاط از شهرستان های دشتستان، دشتی، تنگستان، دیّر، دیلم و مناطق غیر ساحلی گناوه به آستانه 50 درجه سلسیوس افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرج الله شکوهی پور ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دمای هوا در برخی نقاط از شهرستان های دشتستان، دشتی، تنگستان، دیّر، دیلم و مناطق غیر ساحلی گناوه به آستانه 50 درجه سلسیوس افزایش یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: تمهیدات لازم جهت صرفه جویی و مصرف بهینه آب و برق به ویژه در ساعات اوج مصرف، اجتناب از ترددهای غیر ضروری در حوالی ظهر تا اوایل غروب جهت جلوگیری از گرمازدگی و آبیاری مزارع در اوایل صبح یا اوایل شب انجام بگیرد.

شکوهی پور تصریح کرد: طی هفته آینده با تغییر جهت جریانات به سمت شمالی، در برخی از ساعات ضمن افزایش تلاطم دریا، وقوع گردوخاک محلی و نفوذ گردوغبار فرا منطقه ای به استان دور از انتظار نیست.

همچنین وزش باد متوسط شدید گاهی بیش از 45 کیلومتر در ساعت وجود دارد.

به گفته وی، احتمال شکستن درختان فرسوده، احتمال آسیب به سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی و تأسیسات برقی و مخابراتی، احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی به طور موقت، افزایش ارتفاع موج دریا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها منتظر گرمای 50 درجه باشند

بوشهری ها منتظر گرمای 50 درجه باشند