مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 10:272022-06-22اقتصادي

اوجی: تولید در طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی از مهر آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی درباره وضعیت طرح توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی گفت: اگرچه آخرین و بلاتکلیف ترین فاز پارس جنوبی فاز 11 بود و شرکت فرانسوی توتال با وجود انجام مطالعات به دلیل تحریم ها از .

- وزیر نفت از بهره برداری روزانه 670 میلیون فوت مکعب گاز با استفاده از توان شرکت های داخلی در طرح توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی از مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی درباره وضعیت طرح توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی گفت: اگرچه آخرین و بلاتکلیف ترین فاز پارس جنوبی فاز 11 بود و شرکت فرانسوی توتال با وجود انجام مطالعات به دلیل تحریم ها از ادامه کار منصرف شد و پروژه را تحویل داد، اما در دولت مردمی و با آغاز کار وزارت نفت در دولت سیزدهم موضوع بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه فاز 11 را در اولویت کاری خود قرار دادیم و با تدابیر و ابتکار هایی که همکارانمان در وزارت نفت به خرج دادند، به شما قول می دهم مهرماه امسال تولید در طرح توسعه فاز 11 را آغاز کنیم.

وی افزود: پیش بینی می شود روزانه 670 میلیون فوت مکعب گاز از طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی به بهره برداری برسد و در این مسیر از ظرفیت و توان شرکت های داخلی استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوجی: تولید در طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی از مهر آغاز می شود

اوجی: تولید در طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی از مهر آغاز می شود