مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 10:122022-06-22اقتصادي

فعالیت 233 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از فعالیت 233 تشکل کارگری و کارفرمایی در واحدهای اقتصادی طی سال گذشته خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای افزایش نقش سه جانبه گرایی و تقویت جایگاه شرکای اجتماعی، در سال گذشته 233 تشکل کارگری و کارفرمایی در واحدهای اقتصادی استان به ایفای نقش پرداختند.

وی افزود: به همت همکاران اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی این اداره کل، تعداد 185 تشکل کارگری و همچنین 48 تشکل کارفرمایی در استان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به نقش مهم سه جانبه گرایی در اتخاد تمامی سیاست های حوزه کارگری و کارفرمایی این وزارتخانه در سطح کلان تصریح کرد: خوشبختانه در اردبیل فعالیت های خوبی برای توسعه و ارتقا تشکلات صنفی انجام گرفته است.

رحیم زاده با اشاره به جایگاه مهم تشکلات کارگری و کارفرمایی عنوان کرد: نظر به اهمیت و نقش بسزایی که تشکلات کارگری و کارفرمایی به عنوان شرکای اجتماعی در سالم سازی محیط های کارگری و ارتقای سطح بهره وری و به طور کلی در چرخه اقتصادی جامعه ایفا می کنند تقویت، ترغیب و تشویق تشکلات از حیث کمی و کیفی از برنامه های مهم این اداره کل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 233 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل

فعالیت 233 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل