مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 23:022022-06-21سياسي

دادگستری هرمزگان پیشرو در خدمت رسانی به مردم


مسئولین قضایی استان و سازمان های تابعه قوه قضاییه تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم استان به کار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان همزمان با سالروز شهادت دکتر شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام(ره) و آغاز هفته قوه قضاییه در جمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و  اظهار داشت: طبق برنامه ای از پیش تعیین شده روز پنجشنبه 2 تیرماه روز حرکت جهادی و تحول آفرین است.

وی افزود: علیرغم تعطیلی دادگستری و سازمان های تابعه در این روز، برنامه و بازدید هدفمندی از زندان مرکزی بندرعباس، در نظر گرفته شده است که اکثر قضات شهر بندرعباس در این بازدید حضور دارند و زندانی ها می توانند مستقیما از قضات مربوطه درخواست های خود را بخواهند؛همچنین پنجشنبه بعد از ظهر غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده های ایثارگران و شهدا دستگاه قضایی تدارک دیده شده است.

  رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: روز جمعه مصادف با سه تیرماه ساعت 9 صبح میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه و سخنرانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان قبل از خطبه های نماز جمعه شهر بندرعباس در جهت تشریح دست آوردهای دستگاه قضایی استان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری هرمزگان پیشرو در خدمت رسانی به مردم

دادگستری هرمزگان پیشرو در خدمت رسانی به مردم