مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 21:482022-06-20ورزشي

استمداد هواداران استقلال اهواز از مدیرکل ورزش خوزستان


هواداران تیم استقلال اهواز از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواستند تا با حمایت خود زمینه را برای رفع مشکلات این تیم فراهم سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، تیم استقلال اهواز یکی از تیم های محبوب و پرطرفدار در سطح استان خوزستان و کشور ایران است که از حمایت باوفاترین هواداران خود برخوردار است.

با اینکه تیم استقلال اهواز در این روزها شرایط خوبی ندارد و بدترین روزهای تاریخ خود را پشت سر می نهد ولی باز هم هواداران این تیم قدیمی آن را رها نکردند.

به منظور رفع مشکلات و حمایت از تیم استقلال اهواز هواداران این تیم نامه ای را به دکتر حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نوشتند.

هواداران تیم استقلال اهواز در این نامه از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواستند تا با حمایت خود زمینه را برای رفع مشکلات این تیم فراهم سازد.

متن نامه هواداران استقلال اهواز به شرح زیر است: ریاست محترم ورزش و جوانان استان خوزستان باسلام و احترام بدین وسیله به استحضار می رساند باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز با بیش از 70 سال قدمت، قدیمی ترین تیم استان خوزستان و جنوب کشور می باشد.

یکی از معدود تیم های خصوصی فوتبال ایران که توانسته در کوران مشکلات کمرشکن اقتصادی تاب بیاورد و به حیاتش ادامه دهد و اگر مشکلات مدیریتی سال های قبل نبود  هم اکنون در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمداد هواداران استقلال اهواز از مدیرکل ورزش خوزستان

استمداد هواداران استقلال اهواز از مدیرکل ورزش خوزستان