مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 08:272022-06-20بين الملل

قدس، خطر قرمز مقاومت و فلسطینیان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد حماده عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص تعرضات روزانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در قدس اشغالی، - عضو ارشد حماس با بیان اینکه تعرضات به مسجدالاقصی به مثابه عبور از خطوط قرمز فلسطینیان است، گفت: مقاومت به این اقدامات خصمانه پاسخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد حماده عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص تعرضات روزانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در قدس اشغالی، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: موضع مقاومت اسلامی در قبال تعرض های صهیونیست ها به مسجدالاقصی و قدس واضح است.

قدس، خطر قرمز مقاومت و فلسطینیان است.

این عضو جنبش حماس افزود: پر واضح است که فلسطینیان در برابر تعرضات صهیونیست ها - اعم از نظامیان و شهرک نشینان - به مسجدالاقصی سکوت نخواهند کرد و به این اقدامات خصمانه پاسخ خواهند داد.

محمد حماده همچنین عنوان کرد: جای هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد که سلسله تلاش های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و مسجدالاقصی در نهایت سرنوشتی جز شکست به دنبال نخواهد داشت.

این عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه اظهاراتش با اشاره به عادی سازی روابط برخی کشور های عربی با رژیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس، خطر قرمز مقاومت و فلسطینیان است

قدس، خطر قرمز مقاومت و فلسطینیان است