مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 16:022022-06-19بين الملل

رسانه مطرح آمریکایی: جاه طلبی های پامپئو روشن است اما او جذبه ریاست جمهوری ندارد


یک رسانه آمریکایی در گزارشی درباره نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2024 نوشت: مایک پامپئو جذبه ریاست جمهوری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که نظرسنجی های اخیر در آمریکا از کاهش شدید میزان رضایت مردم این کشور از جو بایدن جکایت دارد، یک رسانه مطرح آمریکای یگزارشی درباره نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 منتشر کرد.

وبگاه هیل در یادداشتی به قلم نایال استاناگ درباره نامزدهای احتمالی جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 پرداخته است.

در ابتدای این یادداشت آمده است که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا همچنان چهره مسلط در حزب جمهوری خواه است، اما تسلط او در حال کاهش است.

نامزدهای مورد حمایت ترامپ تاکنون در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه نتایج متفاوتی ثبت کرده اند؛ با شکست های مهمی که در جورجیا، نبراسکا و یکی از مناطق کلیدی کارولینای جنوبی صورت گرفته، اهمیت بسیاری از پیروزی های دیگر (نامزدهای مورد حمایت ترامپ) را کاهش داده است .

بنا بر این گزارش، فعالیت کمیته منتخب تحقیق مجلس نمایندگان آمریکا درباره حوادث ششم ژانویه 2021 و حمله حامیان خشمگین ترامپ به کنگره آمریکا باعث شده که نقش او در این حمله در معرض دید همگانی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه مطرح آمریکایی: جاه طلبی های پامپئو روشن است اما او جذبه ریاست جمهوری ندارد

رسانه مطرح آمریکایی: جاه طلبی های پامپئو روشن است اما او جذبه ریاست جمهوری ندارد