مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 15:522022-06-19اقتصادي

برق دکل های مخابراتی مادر نباید قطع شود/ قطعی اینترنت همزمان با خاموشی ها


معاون هماهمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به قطعی اینترنت همزمان با خاموشی ها، گفت: 90 دکل مخابراتی مادر در استان وجود دارد که نقش محوری در شبکه ایفا می کنند و برق این دکل ها نباید قطع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مدیریت مصرف برق استان،  اظهار کرد: روابط عمومی های سازمان های صمت و جهاد کشاورزی و شرکت توزیع برق استان نقش مهمی در اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق برای گذر موفق از پیک بار تابستان 1401 دارند که باید به آن عمل کنند.

وی افزود: با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف برق، نیازمند همکاری عموم مردم برای عبور از این شرایط هستیم.

کلامی ادامه داد: روابط عمومی ها با برقراری ارتباط موثر و مستقیم با مردم و رسانه ها، نقش موثری برای گذر موفق از پیک بار سال جاری ایفا می کنند.

وی از شرکت توزیع برق استان خواست تا ادارات و شرکت های پرمصرف را معرفی کند تا قببل از ورود به پیک مصرف تابستان جلسات توجیحی برگزار شود.

وی اظهار داشت: مدیریت ارشد استان با آگاهی از مشکلات موجود در صنعت و بازار تلاش می کند با رصد پیوسته شرایط و شناسایی به موقع موانع و چالش های مختلف، مدبرانه در جهت برون رفت از معضلات و مشکلات قطعی برق در استان راهکارهای مناسب ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق دکل های مخابراتی مادر نباید قطع شود/ قطعی اینترنت همزمان با خاموشی ها

برق دکل های مخابراتی مادر نباید قطع شود/ قطعی اینترنت همزمان با خاموشی ها