مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 14:072022-06-19بين الملل

نظامیان ارتش برای جنگ جهانی سوم آماده شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سر پاتریک سندرز فرمانده کل نیرو های مسلح انگلیس که در هفته جاری به این سمت منصوب شده است، اعلام کرد که نیرو های این کشور باید برای نبرد مجدد در اروپا به دلیل جنگ جهانی سوم، - فرمانده کل نیرو های مسلح انگلیس به نیرو های نظامی این کشور اعلام کرد که با توجه به درگیری ها در اوکراین، برای یک رویارویی تمام عیار در اروپا آماده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سر پاتریک سندرز فرمانده کل نیرو های مسلح انگلیس که در هفته جاری به این سمت منصوب شده است، اعلام کرد که نیرو های این کشور باید برای نبرد مجدد در اروپا به دلیل جنگ جهانی سوم، آماده شوند.

وی با ادعای اینکه عملیات نظامی روسیه در اوکراین ثبات جهانی را متزلزل کرده است، به نیرو های مسلح انگلیس در این رابطه هشدار داد: ما نسلی هستیم که باید ارتش را برای جنگ دوباره در اروپا آماده کنیم.

سندرز در پیامی در این باره نوشت: من اولین فرمانده ستاد کل ارتش از سال 1941 هستم که فرماندهی ارتش را در سایه جنگ زمینی در اروپا که شامل یک قدرت قاره ای می شود، به عهده می گیرد.

مقیاس تهدید پایدار روسیه نشان می دهد که ما وارد عصر جدیدی از ناامنی شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامیان ارتش برای جنگ جهانی سوم آماده شوند

نظامیان ارتش برای جنگ جهانی سوم آماده شوند