مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-19اقتصادي

نان گران نمی شود/ کدام نانواها از چرخه پخت و عرضه حذف می شوند؟


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در طرح جدید توزیع نان هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم، گفت: نانوایی که در این طرح همکاری و کارت خوان را نصب کند 15 درصد از کل مبلغ فروش روزانه نان را تشویقی دریافت می کند و در غیر این صورت از چرخه پخت و عرضه نان حذف می شود.

- عطاءالله ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به طرح توزیع هوشمند نان با نصب کارت خوان توسط بانک سپه در نانوایی ها، گفت: از هفته گذشته این طرح در شهرستان های شهرکرد، اردل و کیار آغاز شده و از 864 نانوایی تا کنون 62 نانوایی به این دستگاه مجهز شده اند که پیش بینی می شود همه نانوایی ها تا اواسط تیرماه سال جاری به طرح مذکور بپیوندند.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این طرح هیچ گونه افزایشی در قیمت نان نداریم، افزود: با این طرح نه تنها قیمت بالا نمی رود بلکه کیفیت نیز افزایش می یابد به گونه ای که نانوایی بدون کیفیت به مرور مشتری خود را از دست می دهد.

وی ادامه داد: با هوشمند شدن نانوایی ها مشتری مبلغ مورد نیاز را با کارت بانکی خود پرداخت می کند و از طریق تعداد تراکنش های انجام شده در روز میزان فروش و ساعات کاری نانوا مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان گران نمی شود/ کدام نانواها از چرخه پخت و عرضه حذف می شوند؟

نان گران نمی شود/ کدام نانواها از چرخه پخت و عرضه حذف می شوند؟