مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-19سياسي

بانکی پور: سخنانم درباره ازدواج دختران بالای 30 سال را تقطیع کردند


رییس کمیسیون ویژه جوانی جمعیت گفت: صحبت های بنده را تقطیع کردند و از این تریبون از خانم هایی که این صحبت های بنده باعث رنجشان شده است عذرخواهی می کنم اما باز تکرار می کنم نباید صورت مسئله را پاک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امیر حسین بانکی پور رییس کمیسیون ویژه جوانی جمعیت در نشست علنی امروز مجلس یکشنبه (29 خرداد) در واکنش به سخنان دیروز خود درباره ازدواج دختران ایرانی با مردهای خارجی، اظهار داشت: برخی از رسانه های داخلی و رسانه های معاند سخنان بنده را تقطیع کرده اند از این رو از همکاران محترم خواهش دارم که متن کامل را بخوانند.

وی افزود: این صحبت ها را بنده در یک محیط علمی بازگو کردم و در آن جا بیان کردم که این بحث نظری است و نه رسانه ای اما این موارد را رسانه ای کردند.

رییس کمیسیون ویژه جوانی جمعیت گفت: متاسفانه آمارهای غلطی وجود دارد که تعداد زنان از مردان در کشور بیشتر است اما طبق آمار سال 95 آمار دختران سن ازدواج با پسران در شرف ازدواج برابر هستند، از این رو باید شرایط را برای ازدواج این افراد فراهم شود.

بانکی پور تصریح کرد: مجلس یازدهم در جهت سهولت ازدواج قانون جوانی جمعیت را مصوب کرد که در آن تسهیلات ازدواج را نسبت به گذشته 5 برابر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکی پور: سخنانم درباره ازدواج دختران بالای 30 سال را تقطیع کردند

بانکی پور: سخنانم درباره ازدواج دختران بالای 30 سال را تقطیع کردند