مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 08:572022-06-19اقتصادي

شهروندان تخلفات صنفی خبازان را به بازرسان گزارش دهند


شهروندان باید برای کمک به بازرسان بر کار نانوایان نظارت داشته و عدم رعایت قوانین صنفی و شغلی را به بازرسان گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، جعفر توان در نشست اقدام مشترک ملی در سقز با اشاره به ضرورت رعایت قوانین صنفی توسط نانوایی ها، اظهار داشت: نظارت بر نانوایی ها به دلیل گلایه ها و اعتراض های مردمی از کمیت و کیفیت نان و همچنین مواردی چون عدم رعایت وزن چانه تشدید شود.

فرماندار سقز افزود: در بازرسی ها مواردی چون کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و عدم ارائه نان، کاهش ساعات کار در برخی از نانوایی ها مشاهده شده که بر اساس گزارش دبیرخانه، برای تمام آنان پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

توان اضافه کرد: باید مردم محلات از نانوایی ها رضایت داشته و به دلیل گستردگی شهر و تعداد 186 نانوایی، شهروندان نیز باید بر کار نانوایان نظارت داشته و عدم رعایت قوانین صنفی و شغلی را به بازرسان گزارش دهند.

وی همچنین بر رعایت جدی موازین بهداشتی توسط نانوایان و نظارت بیشتر مرکز بهداشت، نظارت بخشداری ها و دهیاران بر نانوایی های روستاها، وجود ترازوی دیجیتال و دستگاه کارتخوان و تحویل آرد بر اساس دفترچه تصریح کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز هم اظهار داشت: در ماه خرداد 650 مورد بازرسی از نانوایی ها انجام شده که برآینده آن تشکیل 103 پرونده تعز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان تخلفات صنفی خبازان را به بازرسان گزارش دهند

شهروندان تخلفات صنفی خبازان را به بازرسان گزارش دهند