مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 23:022022-06-18سياسي

چه کسانی در شهرداری تهران پست گرفتند؟/اعلام حقوق مدیران و سفرهای خارجی


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در خصوص نحوه شفاف سازی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بخشی از تکالیف شفاف سازی در دوره قبل بر زمین مانده و ما در این دوره به طور جد شفاف سازی را در دستور کار قرار داده ایم.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، یکی از مطالبات جدی شهروندان و دغدغه اعضای شورای ششم شهر و شهرداری تهران ، چاره اندیشی پیرامون بخشی از منافذی بود که سلامت اداری را به خطر می انداخت و امکان داشت کارکرد شورا و شهرداری را تحت تأثیر قرار دهد، لذا موضوع شفافیت در این دوره به طور جد در دستور کار قرار دارد.

شفافیت همان دریچه نظارت مردمی و عمومی است که در نتیجه مسیر محکم موضوع اصل هشتم قانون اساسی، یعنی امر به معروف و نهی از منکر را امکان پذیر کرده است و میزان خطا و اشتباه علنی را مشخص می کند، از این رو چنانچه شهروندان تمایل دارند در جریان تصمیمات داخل شهرداری قرار گیرند، می توانند به سامانه شفایت مراجعه کنند.

سامانه شفافیت که مبنا و استنادات قانونی دارد و به نوعی تجمیع شده قوانین مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد و سلامت اداری است، به مردم کمک می کند که اگر نکاتی دارند یا احساس می کنند در فرایند اجرایی و مالی ما اشتباهاتی در حال رخ دادن است آن را انعکاس دهند تا روز به روز روند خدمات رسانی بهتر، شفاف تر و دقیق تر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی در شهرداری تهران پست گرفتند؟/اعلام حقوق مدیران و سفرهای خارجی

چه کسانی در شهرداری تهران پست گرفتند؟/اعلام حقوق مدیران و سفرهای خارجی