مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 13:272022-06-18اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن در «طبس» شتاب گرفت/ سایت 350 هکتاری در حال ساماندهی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه یک هزار و 616 نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در طبس پروانه گرفته و آغاز به کار کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس،  تأمین مسکن برای زندگی یکی از دغدغه های مردم بوده و است و جوانان برای آغاز زندگی مشترک خود نیاز به سرپناه دارند و بدون آن نمی توانند زندگی خود را آغاز کنند، گرچه گروهی از خانواده ها با وجود چند فرزند هنوز صاحب خانه نشده اند و امکان اجاره خانه با چند فرزند نیز برای آن ها مشکلاتی را ایجاد می کند.

در دولت های مختلف برای تأمین مسکن مردم اقدامات گوناگونی انجام شده که طرح مسکن مهر در دولت نهم و دهم از سال 86 کلید خورد و ساخت حدود 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت.

با اجرای این طرح اگر چه بخش قابل توجهی از مردم صاحب خانه شدند ولی در طول اجرای این طرح، مسائل و مشکلات مختلفی ایجاد شده است.

زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن مهر در خارج از شهرها واگذار شد که تأمین زیرساخت ها و امکانات رفاهی، فرهنگی و مذهبی برای آن ها هزینه های زیادی را می طلبید.

طرح نهضت ملی مسکن طرحی است که در دولت سیزدهم به عنوان طرحی کلان با حمایت مجلس و تصویب قانون جهش تولید مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن در «طبس» شتاب گرفت/ سایت 350 هکتاری در حال ساماندهی

طرح نهضت ملی مسکن در «طبس» شتاب گرفت/ سایت 350 هکتاری در حال ساماندهی